Hannah you're the queen of the street!

Det känns lite konstigt.
Att imorgon kommer inte Hannah finnas kvar ibland oss.
Min fina fina Hannah.
Hon som alltid har vart ett telefonsamtal bort i nästan sex år.
Under alla dessa år har hon vart den som fått mig att skratta under olyckliga dagar, hon peppar en när det behövs och hon är den roligaste människan jag känner.
Det kommer bli ett stort hål i min vardag när hon inte längre finns nära till hands.
Så Hannah, här är några bilder som tillkommit under årens långa lopp.

Enskär, sommaren 2007


070707


En kväll i parken Maj 2007


LinnFest september 2006


Pre-Linnfest Augusti 2006


Häng bakom Komvux mars 2006


Drinkkväll December 2005


Hannah påväg till balen juni 2005


Midsommar 2007, Enskär


Linns avskedsfest September 2008


Jag var vänlig nog attinte lägga upp en bild på Hannahs tatuering som jag har typ sju olika bilder av, samt en där hon höll ien mattebok som jag har för mig att jag lovat dyrt och heligt att aldrig visa för någon.
Men som sagt, här är en del bilder av denna fantastika kvinna som förgyllt min vardag i sex underbara år.
Du kommer saknas Mög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0