Jahaja...

Kommer hem lite halvdöd sådär. Pär var och lirade hockey.
Ställer mig i duschen.
När jag kliver ur duschen har Pär kommit hem.
Han sitter framför datorn.
Jag sätter mig i soffan och börjar prata med honom frågar hur hans dag har varit och så vidare.
Får till svar att han läser någonting och att jag kan prata med honom sen.
Han sliter sig ifrån datorn och sätter sig bredvid mig i soffan. Jag slökollar på min dator och han kollar på TV.
Jag försöker än en gång att starta en konversation.
Han säger att det är hans favoritlag på tv och att jag ska vänta.
Vi går och lägger oss och jag ser min gyllene chans att prata lite.
Varpå jag får till svar "Nu får du vara tyst, vi ska sova".

När är det rätt tid att prata egentligen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Män...

2009-01-31 @ 14:21:12
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0