Latmasken.

Jag  har en sjukdom.
Det är en mask som kryper runt i min kropp, en Latmask!
Den här latmasken visar sig oftast när jag ska göra saker.
Som idag. Jag har diskat halva disken resten står där borta och hånar mig medans latmasken drar mig därifrån och ner i soffan.
Jag hade även lovat Pär att laga mat.
Latmasken skrek till av förskräckelse när jag kom på detta.
Så jag  frågade Pär lite snällt om han ville ha mat eller om Glass med varma hallon duger.
När han svarade att glass med varma hallon blir jätte bra jublade den lilla latmasken.
Tills jag insåg att jag måste gå och handla dom där förbaskade hallonen.
Men det har jag iaf gjort. Pär kommer hem om en halvtimme snart och jag borde verkligen diskat klart innan dess.
Eller så fortsätter jag sitta här och mysa...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

helt galen! haha... jag hade stor lust!

2009-01-25 @ 19:24:04
URL: http://vecka.blogg.se/
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar

Tack så mycket. Det är min naturliga hårfärg.



Jag har ett tips. Lägg salladsblad i sängen, ovanpå lakanet, och lägg dig för att sova där. Om några nätter är problemet löst eftersom latmasken kryper ut lockad av all god sallad...

2009-01-25 @ 21:12:48
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0