Mmm, Mat!

Jag saknar mammas proppfyllda kylskåp och välfyllda skafferi.
Sånt tar tid att bygga upp.
Jag är redigt hungrig och vet att vi inte har nått annat än pasta hemma.
Jag är så jävla less på pasta!
Jag fick mig en slant av min mamma igår  (tacktacktacktack!!) så jag tror visst bestämt att jag  ska gå och handla!

mm frukt tallrikt!
gott som fan

Godaste focaccian i stan fann man på Fresh som tyvärr inte finns längre, och det suger.

Superfrukost på Enskäret efter en av öppningarna.

Ett glas hamburgare. Sjukt god.
Usch. Nu måste jag verkligen verkligen få  i mig mat innan jag kollapsar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Fick o fick.....

Låna var ordet.

Pussar//Ma

2009-01-31 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0