Plugg.

För er som känns mig eller hängt med i mina tidigare bloggar vet att jag hatade skolan. Alltså verkligen verkligen HATADE. Det värsta jag vet är att plugga och känna mig tvingad till att göra saker.

Så efter att jag hade ätit så åkte jag och hämtade min favorit hund i hela världen, Wille. Så jag och Moa tog en riktig långpromenad , var ute i en timme.


Nu sitter jag dock här hemma, har läst 8 sidor.
Och det går in genom ögonen och ut genom öronen.
Jag måste lära mig saker praktiskt för att kunna dom.
Som när jag installerade mjukvaror i modem. Det lärde jag mig på en pisskvart för dom visade hur jag skulle göra så var det bara att härma sen. Inga konstigheter.
Men jag får iaf läsa igenom skiten så jag kan säga att jag gjort det.

Men jag får väl fortsätta lära mig lite saker. Kräk.

Bussen går 07.30 imorgon bitti.
Tur att jag har världens bästa pojkvän som skjutsar mig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0