Så det så.

Jag kollar runt i bloggar och läser en massa skit, har inte sagt att mitt skit är bättre, men det är mitt skit och det lukar alltid godast.

Men sen så ser jag en masas tävlingar. I typ med: Du kan vinna *valfri sak, vanligast headers, klädesplagg eller smycken*. För att vara med i tävlingen måste du länka till mig ifrån din blogg, du måste gå med i gratismojjs.se samt lägga till mig i bloggkoll. Lycka till :)

Jag kräks. Sånna tävlingar skulle jag aldrig vara med i. Och om det innebär att jag aldrig kommer vinna en tävling. Så tar jag  det.

Kommer jag någonsin få en blogg som många människor läser och jag får för mig att ha en tävling så skulle den tävlingen vara kravfri.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha smart där ;) men det skulle förstöra lite för alla:D

2009-01-08 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0