"Den" sommaren.

Ibland vill jag bara vara 14 år igen.
Ni som var med under "Den" sommaren vet vad jag menar.

Så beskymmerslöst,  hela världen låg nedanför våra fötter.

Det är nästan sex år sen nu.

Ni som finns kvar än idag kommer alltid alltid finnas kvar.

Utspridda .

Och  som herr H hade sagt:
Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig va med om det
Och be aldrig mer om ursäkt
för sakerna du aldrig gjorde

Men det äter upp dig när du
ligger i din säng.
Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort.


Men jag måste ändå tillägga att vi var visst med om det ljuva livet och jag  kommer aldrig sluta drömma om det.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag önskar också att du var fjorton år igen...

Fniss fniss

Kram Jezzica

2009-01-23 @ 00:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0