Vilken fredag.

Klev upp innan sex.
Drog till jobbet.
Jobbade 0800-1700.
Skulle gå på bio och käka middag med Pär men vi var tvungna att flytta fram det.
Erik ringde och frågade om jag inte hade lust att bli plåtad.
Visst hade jag det.
Drog till hans studio.
Blev plåtad av både Erik och Erik.
Nikon D3x. Fet fet fet kamera.
Missade en buss så jag gled med Erik och Erik i "farmors" bil.
En megafon och två grabbar i en bil.
Jag skrattade så jag fick ont i magen.
Vilka fantastiska grabbar.
Åkte hem och trillade in innanför dörren nyss.
Sjukt trött och helt slut efter en heldag.
Ska chilla lite framför tv:n nu och sen hoppa ner i sängen.

Hoppas ni har haft en fantastisk fredag!
För det har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0