Helg!

Helgen med stort H är nu kommen. Helgen som jag och vänner har väntat på i 51 veckor. Helgen då skärgårdscupen drar igång! Som jag har längtat. Som jag har räktnat ner. Den näst sista helgen i Juli samt den sista helgen i Juli händer det!  Det är vänner, nya som gamla, det är fest och bärs. För att inte tala om fotboll. Det kommer också att ske. Inte så mycket, men tillräckligt. På söndag kväll kommer hela veckan gå åt att vänta tills på lördag. Finaldagen och finalfesten. Sen blir det 51 jobbiga veckors väntan igen. Hursom det lär bl i ett galet år iår. Det är ett slags jubeleum. Jag och Linn firar att vi lirat på alla sju planer. Slå det ni.


Kommentarer
Postat av: danne

Jag var också där! Tjockö kom trea! :D

2009-07-30 @ 21:29:36
URL: http://dsswden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0