See ya, don´t wanna be ya!

Skivan börjar som en gammal film från spanien! Ring of Fire - Johnny Cash. Sen är det lite regina, lite melody´club, lite killers, lite håkan. Lite smått och gott. Det slutar så fantastiskt med en The Ark låt. Jag är nöjd med min bilåkar skiva. Först tre timmar i en postbil, sen 4-5 timmar i en micra. Tack mamma för lånet av bilen. Du är bäst! Jag är iaf färdigpackad. Ska rodda undan mina prylar, ta en dusch och sen bege mig till sängen. Ska sova ordentligt idag. Vet inte när jag får göra det igen.

Vem vet. Vi kanske inte ses på ett tag. Men jag tror nog ni klarar er utan mig. So long!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt med allt!

Jag måste få skriva det även om jag litar på dig.

Kör försiktigt, man sitter lite oskyddad i en micro.

Drick bara lite.....

Älskar dig!

Puss puss/Mamma

2009-07-08 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0