Tidig kväll my ass.

Tanken var väl att gå och lägga sig och sova vid åtta. Tji fick jag. Blev monster sugen på Brämhults Jordgubb och Apelsin. Så en flaska av den finaste juicen skulle jag självklart införskaffa mig. Den kostar   30 kr! Rena jävla rånet! Men oj vad god den är. Synd bara att den är så jävla dyr, annars hade jag druckit den jämt. Hursom fastnade jag framför datorn och kollade runt, lyssnade på musik, kolla youtube-klipp, glutta efter ett nytt jobb till hösten. Kolla på solresa till i augusti (lutar åt malta med Hannah och Linn om vi lyckas få med henne), läsa nyheter, spana bloggar. Ja ni vet, sånt man gör när man fördriver tiden framför datorn. Hittade en bild på mig själv från hösten 2007 också. Monsterkort blont hår, med lugg! Vad sägs, var jag snygg? Om inte annat lite småpluffsig i fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0