Typiskt mig.

Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag bara suckar och tänker, ja men det var ju självklart att jag skulle vara så klantig.
Vad har hon nu gjort, undrar ni. Jo förstår ni. Imorgon ska jag åka till hultsfred. Allt var klappat och klart. Tills ett litet problem kom med i bilden. Det saknas ett tält. Jag är tältlös. Mitt fantastiska Abisko tält som vart med under tre festivaler är spårlöst försvunnet. Borta. Vem har tjyvat mitt tält? Vart är mitt tält? Hursom. Jag får väl införskaffa mig ett nytt tält tänkte jag. Ultimata idén. Tills jag insåg att jag glömt plånboken på jobbet. I Älmsta. Ca 3 mil härifrån. Kul. Det blir då inte till att handla någe käk eller tält ikväll inte. Får stresstjacka ett imorgon. Tillsammans med all mat och allt sånt.

Appropå mat. Ska över till farmor snart på middag. Älskar middagarna hos farmor. Hon är bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0