Va sa du sa du?

Idag är det ÄlmstaNatta. Jag får en oskön rysning genom hela kroppen när jag hör det. Varför vet jag inte. Kan inte ärligt säga att jag har vart där. Men själva tanken av att glida runt i Älmsta en fredagskväll gör mig illa till mods. Eller som en kollega till mig sa. Det är mer som en enda stor fest. Massa Älmstabor, massor av folk ifrån både Hallstavik och Norrtälje. Och alla Stockholmare såklart. Och man dricker öl. Känns väldigt lockande må jag säga. En samling byfånar. Men vem är jag att dömma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ingen fara samma sorter som är ute i norrtälje varje helg så du skulle känna igen dig på dom typerna :)

2009-08-02 @ 03:51:30
Postat av: PN

Så du ser inte dig själv som en bonde? du bor inte på östermalm kära du, du bor fortfarande i Norrtälje.. Det är inte mycket bättre i Norrtälje än vad det är i Älmsta lilla du!



Mvh

PN

2010-05-07 @ 10:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0