Dumma satar!

Ibland blir jag arg på mänskilgheten. tex på puckade folk. Just nu finns det en grupp på facebook som heter "Stop the usage of dogs as live bait for sharks!" Och så är den en bild på en söt liten hund med en krok i näsan. Till detta så finns det en liten film på den här hunden. Här hittar ni den. Orkar ni inte kolla på filmen kan jag meddela att man får se en massa hundar på en hundgård, man får se hunden med kroken i näsan och sen får man se en haj som är filmad ifrån en hajbur.

Ärligt talat. Tror ni verkligen att det här är sant? Jag tror att det här är buffel och båg och att hunden olyckligtvis fått en krok igenom nosen av ren olycka. Jag kan tro på det här när jag ser hunden simma efter en båt med en krok i nosen och sen blir uppäten av en haj. Fram tills det skrattar jag bara åt er stackare som tror på det här.

Kommentarer
Postat av: A

Du HAR varit blond va?

Du ÄR ful och fet va?



Det märks.

2009-06-09 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0