Godkväll, godnatt, goddag igen.

Mindre glad blev jag när kollade schemat och såg att jag skulle jobba till stängning idag. Jag som skulle sluta 2200. Dumt! Men vid tolv fick jag gå av. Eller fick och fick, jag gick. Dock har jag fortfarande inte knoppat. Det är tydligen stanely cup finalen finalen ikväll. Det står 3-3 i matcher så ikväll är det den avgörande matchen. Detroit vs pittsburgh. Tydligen håller vi på detroit, för där är det många svenskar. Vad är det för fel på underdogs?
Jag kommer väl typ klara en period sen dö i soffan eller liknande.

Imorgon är det jobb igen 11-17, soft. Ska ha hemmakväll med herr sambo.

Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och "kolla" på hockey.

I could have died from being boring.
And as for loneliness,
She greets me every morning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0