Hjälp?

Ställde klockan på 07.30. Vaknade ställde om den till 08.30. Vaknade 09.30. Mycket strange. Nu ska jag för sista gången vandra vägen upp till skolan. Hämta det sista, lämna nycklar, bära böcker, och sen bege mig hem igen. Ska bli så skönt. Ska ringa C nu ang morgondagens jobb. Första dagen på nya jobbet är alltid lite spännande.

Juste, är det någon som har en pryl (har ingen aning om vad för pryl, men någon slags pryl) som gör så att man kan kopiera en hårddisk. Alltså inte en extern hårddisk som man kan föra över grejerna utan en pryl som kopierar hårddisken då jag inte ens får igång min stackars stackars dator. All hjälp är bra hjälp, HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Linda

var ska du börja jobba kvinna?

2009-06-16 @ 15:31:31
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0