I'm sorry.

Okej, jag vet att min uppdatering inte är den bästa.
Men jag vet inte vad jag ska skriva om, Känns som om jag bara har en massa onödigheter att skriva om som inte intresserar någon.  Inte ens mig själv. Känns inte riktigt värt att skriva då.

Och nu i helgen. Det kommer bli jobb upp över öronen. Nu sitter jag i skolan. Börjar om tio min, Efter det ska jag hem och sova i tre timmar innan jag far tillbaka till skolan. Sen direkt ifrån skolan ska jag åka till Twin-Club och kränga hamburgers och bärs till tusen hungriga och törstiga knuttar, Slutar runt fem-sex snåret sådär, imorgon bitti. Sen hem och tok sova i kanske fyra fem timmar innan jag ska upp igen och fortsätta med hamburger och bärs krängeriet. 11.00-06.00. Det är 19 timmar. 19 timmar!!! På söndag ska jag sova. Och sätta betyg. Nu ska jag ha min sista lektion med niorna (hur intressant nu det är för er kära läsare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0