Inga konstigheter.


Har man hål på närmre 4 timmar och en halvnaken karl hemma i sängen är det inget att snacka om. Hem går man. Dock har vi båda klivit upp nu och jag ska kila tillbaka till skolan om  en halvtimme ungefär. Sista lektionen med åttorna väntar. Sen har jag bara en lektion kvar och det är med sjuorna på onsdag. Sen är det sommmarlov! WOHO! Eller, jag har några konferens ndagar kvar innan jag får gå på sommarlov. Men det får gå.Sen blir det jobb på trädgårn hela sommaren lång. Over and Out.

Kommentarer
Postat av: fröken larsson

vad är hela grejen med att gå runt och bitter? Trivs ni inte i sköna gröna Norrtälje,sommar och allt ju? Ut i solen med er lek, sjung och var glad!



2009-06-08 @ 18:26:17
URL: http://frokenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0