Kaffe och en chokladbit.

Sitter och dricker svart kaffe och äter en mörk chokladbit i väntan på nästa lektion. Det är riktigt nice. Lite vardagslyx i väntan på annat. Åkte som sagt hem och sov i några timmar på lunchen. Så jävla skönt. Men så jävla keffa drömmar jag drömde då. Det var öar i skärgården, återkommande platser i mina drömmar. Som långa kanaler och skogsdungar. Väldigt konstigt. 
Någon som har koll på drömtydning som skulle kunna förklara det för mig?

Sen vill jag bara tipsa om en fantastisk blogg som jag läser typ varje dag. Det är minarbetskamrats karl,  min karls vän och även en vän till mig. Han heter Dan. Just nu presenterar han de 10 människorna han hatar mest i Norrtälje. Det är hat och det är grym ilska och jag blir så glad rakt igenom när jag läser den bloggen. Här har ni en länk läs och enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0