Sommarlov.

Det var skolavslutning idag. Mina elever går på sommarlov. Jag får sitta kvar några dagar. När jag satt där i aulan så kom jag att tänka på mina egna skolavslutningar på den här skolan för 5, 6 och 7 år sen. Jag minns i nian hur lycklig jag var över att det äntligen var slut och jag skulle bort ifrån Norrtälje! Ren lycka. Jag kan tänka mig att många känner samma sak. Men tillbaka kommer man alltid. Så som den fina sången går "Jag längtar nästan halvt ihjäl till Norrtälje, jag vill aldrig ta farväl av Norrtälje"


Kommentarer
Postat av: Hannah MÖ

Hahaha, den låten spelas FLITIGT här kan jag säga. Och snart är det FREDAG!! (Nästa fredag alltså)

2009-06-11 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0