Dagens planering.

Idag slutar jag 12.25.
Jag vet precis vad jag ska göra när jag slutat.
Jag ska ner på stan och inhandla nya underkläder. Det är alltid lika roligt. Var länge sen jag verkligen köpte något som jag känner mig snygg och sexig i. För ärligt. Hur sexig känner man sig i ett par Björn Borg-trosor á boxer modell eller ett par vanliga bomulstrosor från HM. Nej, nu jäklar ska det bli spets och fina mönster.

Efter att jag inhandlat det ska jag bättra på brännan. Jag är nästan igenomskinlig så blek jag är. Så jag ska unna mig en stund i ett solarium.

Sen då, sen har jag faktiskt ingen aning. Men jag tror det löser sig.
Call me if you want to take a fika!

(Swedish entry word

fika [²f'i:ka] fikan (eller fikat) noun
kaffe (informal)
English translation
coffee )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0