Får man skriva vad som helst?

Jag satt här och funderade.
Vad är egentligen okej att skriva?
Vilka får man hänga ut och vad  får man egentligen skriva?
Jag menar yttrandefriheten finns ju men hur långt får man gå utan att kränka någon?
Jag skiter ju fullständigt i om det är någon som tar åt sig eller inte men vad är egentligen "ok" att skriva?
Jag tycker att det är helt okej att skriva om personer jag inte tycker om för dom vet redan det, jag tycker att det är okej att skriva om sex och sprit.
Vart går gränsen, vad är OK och vad är inte OK?

Kommentarer
Postat av: Linda

Så länge det inte går så långt som personangrepp eller uttalanden som kan skada en pesonen/personers anhöriga, (som oftast inte har med saken att göra) tycker jag att det är okej. Sen ska man kunna stå för det man säger, annars finns det ju inget värde i det.

2009-03-10 @ 18:59:01
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0