For you I'd bleed myself dry.

Min mamma satt häromdagen och berättade hur mycket hon tyckte om Coldplay.
Jag har själv gillat Coldplay i många många år och har alltid velat sett dom live. Dock alltid missat dom.

Nu sitter jag här iaf och bränner en skiva till mamma. En skiva med cream de la cream á Coldplay som hon kan ha i bilen.  En liten gest för min uppskattning.

Snart kommer CK & C/o och hämtar mig. Vi ska mysa ner oss i soffan, snacka strunt och sen, hör och häpna, ska vi bowla. Jag suger på bowling, jag gillar inte bowling. Jag kommer ihåg sist jag bowlade, med Maja, Micke och Pär. Jag sög. Gången innan det boxlade jag med Hannah och Linn, Jag sög då med, inte värre än Hannah dock som kastade bowlingbollen(??) bakåt. Haha! (Hannah du vet att jag älskar dig, men ärligt, HAHA!!).


Kommentarer
Postat av: H

Bowlingboll? Jag kan iaf termerna för denna vedervärdiga "sport".

2009-03-08 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0