I'm loving it!

Det känns kul att vara lärare när eleverna lyssnar och hänger med i undervisningen.
Åttorna är så nedrans gulliga.
Dock är det fortfarande oklart om jag får vara kvar efter påsk. Hon som jag vikarierar för kanske kommer tillbaka ifrån sin sjukskrivning. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att hon inte gör det för jag trivs så himlans bra med mina elever för tillfället. I fredags hade det tydligen vart ett gäng av mina elever hos rektorn och bönat om att dom skulle hålla kvar mig. Mina elever!
Det känns som om jag skulle svika dom och jag bara slutade sådär. Men jag har endå sagt från första början att jag bara hade en tjänst fram till påsk.

Nu ska jag iaf till jobb nr 2. Ska iväg och jobba på kreditor ikväll. Där är dom också så himla gulliga! Jag älskar verkligen mina jobb!
Jag trivs som fisken i vattnet och kossan på grönbete.

Ha en fantastisk fortsatt måndag. Vi snakkes!

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag skulle fan tycka det var sjukt roligt och vara lära. I typ idrott och engelska. Hoppas du får behålla de. (:

2009-03-30 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0