Öronproppar och duntofflor.

För er som inte vet hatar jag att ha saker i öronen, wet-willie är bland det värsta jag vet, bara ett vanligt finger är vidrigt nog. Tops använder jag i skräck och inatt använde jag öronproppar för att kunna sova i frid.
Jag rullade ihop dom körde in dom i örat och kände hur dom växte på plats och det gjorde så ont. Sova ostört fick jag iallafall. Nio timmar! Sen när jag drog ur öronpropparna kändes det om att hela innan dömmet skulle hänga med ut, plus att dom var nerblodade. Aldrig mer öronproppar. Hörselkåpor nästa.

Sen är jag ett stort fan av att sova naken. Det kan vara  det bästa som finns. Nu förtiden sover jag i mjukisbrallor, t-shirt och duntofflor för det är så  jävla kallt. Och då fryser jag. Har två täcken, ett vanligt och ett dun, och en jävla vinter mundering på mig. Ändå fryser jag häcken av mig.

Och inte stod det en påse med mina prylar i på altanen heller. Jag som hade behövt skorna ikväll på plåtningen. Jaja.

Nu ska jag göra mig snygg och kila iväg till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0