Rimbo t/r?

Jag hade tråkigt. Alltså verkligen trååååkigt. Alla vänner är i utlandet och själv hemma är jag. Ensam som aldrig förr och  uttråkad. Då kom jag på att jag faktiskt har Ida. Ida och jag är inte särskilt nära vänner och vi ses mest genom gemensamma vänner men jag har hennes nummer så jag skickade iväg ett litet sms med en förfrågan om en promenad.

Hon ringde upp och vi bokade en trip till Idas föräldrar  i Rimbo. Ida ska söka en skola med sista intagning imorgon så det var bara att snabbt som fan åka och skriva ut lappar och bilder och allt var det var. Men det var trevligt må jag säga. Måste göras om.

Imorgon ska jag  påbörja en kampanj. Jag hoppas alla kommer vara med och stödja mig!

Kommentarer
Postat av: Din vän Moa som är i Sverige!

vadå ALLA är i utlandet?! hmpf

2009-03-31 @ 23:55:40
URL: http://mmab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0