Skank this, skank that.

Vad är egentligen vitsen med att skriva onödiga komentarer?

Jag har läst att jag både är en nazty hoe, ett skank och att jag borde dra. Du som skriver det, vad får du ut av det? Känner du dig stor och överlägsen? Mår DU bättre av att klanka ner på mig? Känner DU att Du är tuff när du gör det?

Jag känner såhär. Så länge komentarerna är anonyma så är det ingen vits att bry sig. Du som sitter och skriver är antagligen tjock, ful och finnig. Luktar svett och har dålig hygen. Du har säkert inte fått ligga på alldeles förlänge och lever på bidrag eller har ett dåligt lågavlönat jobb.  Så gå ut, försök skaffa dig ett knull, ett jobb. Ta en dusch och sluta vara så jävla bitter!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hahahaha :D

2009-03-16 @ 17:33:27
URL: http://josephineilola.blogg.se/
Postat av: Jonna

Håller fullständigt med dig, bara onödigt det där!

2009-03-16 @ 20:06:26
URL: http://johnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0