Tight sked eller fingerkrok?

Jag låg och tänkte på en sak inatt innan jag somnade.
P är en sån person som ligger nära. Alltså riktigt riktigt nära, gärna på och över en när man ska sova.
Jag personligen tycker det är urmysigt men jag har hört många som klagar på att det är jobbigt och varmt och bökigt. Hur kan man tycka någe sånt? En redigt tight sked är ju bland det bästa som finns! Verkligen verkligen guld!

Och när jag låg och tänkte på detta fenomen inatt så kom jag att tänka på en radio-intervju med Money Brother. Och hur han sa att han tyckte att det var jobbigt att ligga så nära och så tätt inpå, att det faktiskt räckte med att hålla fingerkrok.
Jätte söt tanke visserligen och närhet genom fingerkrok funkar väl men vad är vitsen med att sova med varandra om man inte sover tätt tätt och nära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0