I cannot wake up in the morning without you on my mind..

Imorgon blir det en heldag!
Börjar dock inte förrns klockan elva, men bor man som jag, hemma hos familjen hajkontajkon och inte riktigt har något privatliv (carro, du vet misären, du är den enda som sett det), så vet jag hur det kommer sluta

Först kommer Maja hem vid sex-snåret på morgonen när Calle har dragit till jobbet ochhundarna blir som GAALNA! Det blir spring hopp och studds och dom ylar. Jag hinner precis somna om innan Peter kliver upp och går ner till hundarna som än en gång blir som galna och  samma historia en gång till. Dom går ut, dom går in. Peter går iväg till jobbet. Upp kliver Lillebror och Mamma. Lillebror sätter på TV:n samtidigt som han ställer sig och tittar på mig lite smått skeptiskt och kastar någonting på mig. Han sätter sig framför TV:n och kollar på barntv. Samtidigt kommer mamma upp med frukost som han äter vid soffan. Sen är det dags att klä på sig  och borsta tänderna  och komma iväg till skolan. Det är tjafs och gnäll och ibland snälla ord. Sen när dom kommit iväg kan jag somna om, men då har jag legat vaken så länge att jag inte kan somna om.

Men jag ska inte klaga. Jag har mat, tak över huvudet, och en madrass att sova på. Bästaste mamman!

Sen ska jagiväg till  skolan, lektion med  7D. Sen är det fika med Maja, Micke och Camilla innan det är tillbaka till skolan och konferens och sen in till sthlm, bli  plåtat, iväg på en öl med mina gamla klassisar och sen, sen får jag komma hem och lägga mig och sova.
Jag blir trött bara av att tänka på allt jag ska göra imorgon.


Facebook förstör mina stämband. Konversation mellan mig och min mamma. Hon sitter fem meter ifrån mig, jag ser henne.
10:29pmAnna

puss tildis

10:29pmMatilda

puss mamma

10:30pmAnna

nu går jag och sover

vill du ha stordatorn?

10:30pmMatilda

nej tack, jag trivs bra här med min egna fina :):)

10:30pmAnna

Ok, vi ses!

10:30pmMatilda

Nehe?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0