So long.

Jag såg på Bolt igår kväll. Jag må säga att jag inte tyckte den var så bra som alla har beskrivit den. Då är jag större fan av Ice Age.
Jag vaknade för första gången imorse och var utvilda. Det var också nått att hänga i julgranen.
Tack och lov att det redan är fredag. Jag har en lektion idag, sen lite hål och sen lärar konferens.
Imorgon har jag Nationella prov med niorna, sen hål, sen två lektioner till med klasser där hälften är borta på konfa läger.
Bra slapp fredag! Bra slapp Torsdag!

Jag trodde förövrigt aldrig att det här skulle komma från mig, men nu får det faan vara nog med snön. Det var mysigt de första dagarna, det var mysigt i vintras, nu är det fan inte mysigt längre, nu bör det bli vår.
Men nej, då drar vintern efter andan en sista gång och skickar ut allt vad den har. Snö, snö, snö och nu tö! För i helvete, ge dig! Nu vill jag glida runt i solen med solbrillor och slippa vintermunderingen. Barbenta ben, snygga kjolar och shorts, alltså ärligt! Drömmen!



Nu är det dags att dra på sig lite mer ordentliga kläder och sen kila iväg till skolan. Fröken Matilda vill ju inte komma försent. Fast dom kallar mig inte fröken, tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Caroline

gumman, det är bara torsdag idag :)

2009-03-12 @ 10:36:13
Postat av: Matilda Glas

Jag vet men ah eh, imorgon är det fredag :)

2009-03-12 @ 20:12:04
URL: http://arrivederla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0