Vart tog fåglarna vägen?

Efter  en heldag med jobb, fika med linn, en tripp till solarieöarna, kolla soffa på mio, fika med mike, camilla och rickard, hem, göra sig redo för att sedan bli dissad och sen ner till GST och hjälpa (hur  mycket hjälp jag var är oklart men jag tror nog jag bidrog med något) Linn stänga sitter jag nu här hemma och är dödstrött.

Och då jag hjälpte (?) Linn stänga så kom vi på att vi skulle mata änderna med brödet som blev kvar. Så med en fullsmockad påse begav vi oss mot ån för att mata dom hungriga små djuren. Men tji fick vi, inte en enda and fanns någonstans. Bra snopet när vi hade förväntas oss fullsmockt med små änder som tidigare under dagen. Jag är fortfarande helt ställd, inte en endaste liten and.

Så imorgon på lunchen ska vi försöka på nytt. Bättre lycka nästa gång .

Nu är det dags för sängen (Läs madrassen).
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0