...........

Min sista kväll i Sverige. Så skönt! Har fixat och trixat i mitt och Pärs sovrum. Ser riktigt mysigt ut där nu. Drog iväg en sväng och pussade på Carran och Maxen. De hade haft pic-nic och såg ut att ha det riktigt mysigt. Nu sitter jag här hemma, dödstrött och vill bara dö i sängen. Om ett dygn sitter jag på flygplatsen, eller iaf på väg dit. Hur kul? Nu ska jag hoppa på Pär och pussa på honom tills han tycker att jag är jobbig och puttar bort mig. Då ska jag pussa lite till och sen bara le (hejjagärtöntigastivärlden.com).

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi du som skrivit? i sådana fall, ja kolla upp:)

2009-05-26 @ 21:32:49
URL: http://lisat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0