Fröken bitter-fitta.

Ibland när jag träffar nya människor funderar jag över hur deras liv kommer fortgå. Vi har den gulliga söta übertrevliga människan som kommer leva resten av sitt liv på sitt leende. Vi har den sociala glada människan som kommer gå hur långt som helst just på sin fantastiska attityd. Sen har vi den bittra, arroganta, otrevliga, nonchalanta och fruktansvärda människan som jag hoppas inte ens kommer komma ut genom dörren imorgon bitti utan förgås av sin ångest. Den människan önskar jag ingen lycka alls. Så vitt jag vet så kan personen ifråga bara försvinna. Biter du, biter jag tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonymus!

Tilda du är fan underbar!

2009-05-26 @ 14:14:41
Postat av: Beck,8d.

Om en människa bemöter dig dåligt och enligt dig verkar bitter,arrogant,nonchalant och fruktansvärd.

Då finns det säkert en anledning till det,och du skrev när du träffar nya människor,så du känner väl inte riktigt personen och vet hur den är annars.

Tycker det är fel att bedöma folk sådär utan att känna dom.



Precis som du bemötte mig dåligt idag under lektionen,isället för att försöka förstå eller prata normalt med mig så tar DU till en taskig attityd,och då kan du räkna med att jag faktiskt blir förbannad och inte svarar trevligt tillbaks.

Du vet inte vad som hänt innan det där,

För jag har inga som helst problem att arbeta med andra i klassen,du kunde satt mig i en annan grupp än med kevin. Jag skulle inte klagat då.

Och jag vet att när man får jobb i framtiden så måste man lära sig kunna arbeta med andra människor,men samtidigt skulle inte en vuxen människa som växt upp sitta och kritisera mitt utseende eller skiva dumma kommentarer om mig.

Det accepterar väl ingen,vuxen som barn.

Du behövde inte låta mig arbeta med elise,bara låtit mig gå till en annan grupp.

Ville bara ha det sagt.

2009-05-26 @ 17:08:39
URL: http://whenangelscryblood.devote.se
Postat av: Linda

haha! jag undrar fan vem den här människan är OCH jag undrar vad jag är för person. För inte fan kommer jag leva på mitt glada humör och jag är heller ingen som folk fastnar för just för att man är så härlig... hmm... jag är rätt bitter... ;)

2009-05-26 @ 22:12:10
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0