Godnatt.

Jag har nu kommit hem. Innan stängning någonstans. Jag är trött, seg och helt slut i kroppen, fortfarande. Börjar 1200 imorgon så jag känner att en tidig sänggång är att rekomendera. Sen dirr efter jobbet är det att åka in till sthlm och hämta pappas bil.

Ikväll satt jag och Ida hemma hos henne. Vi drack vin och spelade intim och guitar hero. Hennes sambo Ludde  och två av hans vänner satt även med ett tag och chillade. Sen drog vi ner till trädgårn drack en bärs och en söt-sliskig sak innan jag satte mig på cykeln och trampade hem till Pär. Det var, som vi brukar säga, trevligt. Dock är lägenheten tom nu då han är ute och härjar med sina rara vänner. Mer säng åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0