Helgen


Alltså, för att sammanfatta. I fredags hängde Jag med Carro, Ida, Fredrik och Niklas. Vi drack vin,spelade biljard och hade det mysigt. I går var det meningen att jag skulle jobba, men pga överbemanning så fick jag gå av. Satt kvar och chillade på gst fram till halv sex ungefär då jag och Lomme plockade upp Isa, Jocke ochJakob för att dra vidare till Pär. Väl hos Pär bytte vi bil och begav oss ut till Massum. Kära Stefan fyllde nämligen 25 i fredags och det skulle firas med bravur. Jag och Rosen tog även en sväng till lammungarna. Kvällen spårade med flip-cup och jag som var nykter körde hem de fulla till sitt för att sedan somna gott i famnen på Pär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0