London Calling.

Det börjar närma sig. Två dagar kvar sen så flyger jag! Tant rektor har nu givit mig ledigt. Woho! London here I come! Har pratat med min vän Stephanie från Liverpool och hon kommer också vara i London under den tiden. Så vi ska fika och snacka ihop oss! AH! Galet!


Har än en gång åkt på den berömda urinvägsinfektionen. Läkaren sa att jag borde börja dricka mer sura drycker, tex tranbärsjuice och citronvatten. För då fastnar inte bakterierna lika lätt. Men det är inte så jävla kul att pissa taggtråd. Mitt andra läkarbesök på tio dagar. Kul att jag aldrig kan bli frisk!


Nu blir det glass med Ida. Sen ska jag packa upp flyttlådorna. Har jag nämt att jag har flyttat igen? Antagligen inte. Hur som har jag flyttat hem igen. Inte hem till maamma eller pappa. Utan hem till min Pär. 


Kommentarer
Postat av: linda

Härligt för dig. Ni får ha det så förbannat bra i London! När du kommer hem får vi kanske dra med herrarna på nåt stohej och hitta på någoning tillsammans!

2009-05-25 @ 22:02:19
URL: http://vecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0