Man glömmer inte bara bort.

Hur många gånger har man inte vaknat av ett sms? Typ sjuhundra miljoner gånger. Och det är alltid samma människa som skickar ett sma också. Jag vet inte hur många gånger jag sagt till den här personen i fråga. Ungefär en gång per natt-sms. Jag har ett jobb, jag kliver upp tidigt och knatar i säng tidigt. Jag sover halv tolv på nätterna. Är det svårt att förstå? Ja, tydligen så är det svårt att förstå. För inatt 2338 pep telefonen. Jag blev irriterad, svarade med någon snäsigt och somnade sedan om. Nu imorse såg jag svart och skällde ut personen efter noter. Jag var arg på att personen ifråga inte respekterar mig och mina sovvanor utan tror att det är okej att sms:a och ringa i tid och otid. Även fast jag tidigare på dan hade sagt att jag inte orkar prata. Och vad fick jag för ursäkt? Jag glömde bort tiden för en sekund. Klockan 2200 är det fortfarande ljust ute. 2338 är det mörkt. Kolla ut genom fönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0