Nu får det vara NOG!

En månad och åtta dagar kvar. Sen är det no more school! Woho! Min lärar karriär varade i ca fyra månader. Sen får det vara nog! Då vet jag det, att lärar yrket inte är för mig.  Jag tror att jag är alldeles för spontan för det.  Att behöva planera hur dagarna ser ut och vad man ska göra i flera veckor framöver är oinspirerande. Jag vill inte vara medveten om vad som ska ske. Jag vill att dagarna ska vara spontana och roliga. Att man aldrig vet vilka människor man träffar eller vilka man stöter på. Samma människor i månader i rad är inte riktigt min kopp te. Visst, det är kul. Men nu har jag börjat tappa suget och jag ser andra saker som jag vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0