Breakfast at tiffanys.

Jag sitter och taggar på London! Kollar saker som jag måste se. Jag måste åka till Nothing Hill, se buckingham palace, big ben. Jag måste hänga i soho och knata till kings cross station. Jag måste köpa tee´s på David and Goliath, kolla smycken på Tiffanys, käka frukost på tiffanys iförd stora svarta glasögon. Jag hade velat gå och se på fotboll men det var en match den 24/5 sen var det sommarlov till i juli. Så det sög ju. Jag är rädd att tiden inte kommer räcka till. Jag vill ligga i en park en dag och dricka kaffe från starbucks. Styra en pic-nick korg från en marknad och bara mysa. Fast prio ett är nog ändå att fixa boende. Om 21 dagar så åker jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0