Put your Big Ben in my Queen Elizabeth and it will be a big bang!

Så där ja. Slutat för dagen! Nu ska jag träffa fina vänner innan jag åker hem och packar väskan. Det ska bli så skönt att komma bort en sväng. Och det ska bli så jävla skönt att sen få komma hem till mina favoriter. Jag kommer sakna att sova tätt tätt med Pär på nätterna, Jag kommer sakna Carro och Ida. Men när jag kommer hem är det bara två dagar innan fina fina Stina kommer hem!

Juste en rolig sak som jag bara måste skriva. Min kära syster har åkt på uttagning för utlandstjänst i Afganistan! Råtufft tycker jag. Hon har bott på gymmet i ett halvår nu ungefär. Anyway. På papprena hon fick hem stod det att det skulle vara uttagning onsdag - fredag. Och eftersom det var så långt att åka så tog hon tåget dit redan igår och sov inatt "i en gympasal på en bår" som hon så tjusigt uttryckte det. Men till det fantastiskt roliga. Maja trodde ju att onsdag till fredag innebar tre dagar. Tills hon i söndags kollade en extra gång på papprena. onsdag - fredag innebar från och med idag till nästa fredag!  Alltså förvandlades hennes tre-dagarsuttagning  till en tio-dagaruttagning! Ojojoj så jag skrattade. Men lycka till Maja! Jag tror på dig!

Kommentarer
Postat av: sara

cool blogg :D

2009-05-27 @ 17:15:16
URL: http://saraivarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0