Still in London.

I love London! Jag hanger pa Charlotte. Hon har bra kompisar. Vi far dansa pa bord och dricka massa drinkar. Alla tycks alska den langa, smala, snygga kompisen. Jag gar bra att skamta med, och skratta at. Kort ar jag ocksa. Jag hade mina 13 cm klackar pa mig haromkvallen. Jag ar fortfarande kortare an Charlotte.  Jag ger upp.


Ikvall ska jag traffa Stephanie och sen sova. Imorgon blir det hemgang. Skont. Min rost tar dod pa mig.

Nu ska vi turista pa riktigt. Big Ben, Buckingham, London Bridge, eh ah,  Inte sa mycket. Juste, jag och Charlotte gick till kyrkan imorse! Det ni!

Ses imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: sara

haha du, jag skulle vilja byta mej dej, jag hatar att vara lång!

2009-06-01 @ 18:32:35
URL: http://saraivarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0