Things to do:

    • Göra klart rummet.
    • Packa morgondagens väska.
    • Först åka och hämta resväskan och kameran hos pappa.
    • Hämta kläder hos mamma.
    • Hämta räkningar och lönespec hos pappa
    • Hämta pass hos mamma.
    • Checka in och skriva ut boardingpass
    • Träffa Carro, Ida, Max och Kim
    • Mysa ner mig bredvid Pär.
    • Hämta skor hos skomakarn
    • Ner till banken.

    Och planet går 21.40 imorgon kväll. Allt det här ska jag hinna med, till fots, innan jag åker till skavsta. Måste typ åka från Norrtälje 17.00. Och inte nog med det, jag har lektioner till 12.25 imorgon. Har dock hål på typ en och en halv. hinner nog med banken då. Åh, vad jag är stressad. Jag hatar det här! Men jag älskar att jag och Charlotte åker till london imorgon! Sen skulle jag behöva hinna med att färga håret och  klippa mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0