Vaddå? Jobbar du här?

Vilken kväll! Shit! Jag är helt död. Mina ben värker och jag känner mig bakfull fast jag inte har druckit en droppe alkohol. Så galet med folk, massor av fylla och ris! För ihelvetet, hur svårt är det att ställa sitt tomma glas alternativt sin tomma flaska på ett bord? Måste man slänga det ibacken, lägga det i en rabatt eller ställa den på marken? Och ärligt talat. Det finns ca 50 st askkoppar på hela stället. Använd dom istället för att slänga ciggen på backen! Nu har jag sagt godnatt till Pär som har jobbat konstant sen fem igår  morse, avdrag tre timmar igårkväll. Han är duktig han. Jag ska iväg och införskaffa mig lunch och middag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA, jag känner igen det där;)

2009-05-02 @ 12:47:17
URL: http://lisat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0