Aloha Resort

Hej Vänner och ni andra.
Som ni vid det här laget säkert redan vet så far jag till Thailand om 22 dagar!!
Och nu är det dags att presentera ställe nummer tre på listan.
Aloha Resort på Koh Samui.
Här ska vi bo mellan den artonde och tjugonionde december. Alltså här vi kommer fira jul. Jag hatar jul.
På hotellet finns det ävetn ett spa. Mmm, mysigt.
Men härifrån kommer vi lätt kunna ta oss till Koh Tao där vi ska dyka en hel del.
Ska bli helt fab.

Den 29:e december säger vi Grattis på Födelsedagen till Pappa samtidigt som vi säger hejdå till honom. Han åker vidare med ett annat sällskap medans jag och Maja förbereder oss för nya äventyr på annat håll.
Vart får ni veta senare.

Glöm föresten inte att registrera er e-post HÄR för att hålla er uppdaterade om min Thailandsvistelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0