Dagens ah, eh!

Fan. Jag suger verkligen på det här. Kan väl inte säga att jag hade någon kvalitetstid i hissen för mig själv och jag direkt.

Blev även bjuden på vad som kommer att bli kallad för "tidernas afterwork".
Glad att bli inbjuden - ja.
Men ännu gladare över att kunna säga. Tyvärr, jag kan inte gå. Jag ska på Backstreet Boys med min syster.

Fyra knäpptysta personer med ett förvirrande ansiktsuttryck stirrade lite stumt och dumt på  mig och väntade bara på att jag skulle roppa  Skojja! Skojja kom aldrig så dom började skratta ändå.

BSB 4-ever!


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha det är ju sant :D

Hör av dig om du ska ut nån helg, var galet länge sen vi träffades :D

2009-11-17 @ 22:13:08
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Maja

BSB FOREVER!!!

2009-11-18 @ 12:35:16
Postat av: Ludde

Haha:) Dom är faktiskt riktigt bra!:D

2009-11-18 @ 17:23:19
URL: http://anglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0