En månad kvar!

Idag är det det sjätte november. Vilket innebär att det är en månad kvar tills jag, Maja och Papipapi sätter oss på planet som ska ta oss till varmare bräddgrader. Mer exakt Thailand!

Klockan 2100-ish går planet från Arlanda. Vi flyger SAS och mellanlandar först i Köpenhamn för en snabb transfer. Jag tror vi bara är där i en och en halv timme eller nått sånt. Hursom så blir det sen ett nattflyg. Väldigt bra tycker jag så man kan sova. Sen kommer vi fram till Bangkok någongång mitt på dan på måndagen. Därifrån flyger vi direkt vidare till med AirAsia till Phuket för att åka upp till Khao Lak och det här hotellet.
Palm Galleria Resort.
Ser ut såhär ungefär.

Här kommer vi bo från måndag den sjunde december tills tisdagen den 15:e december. Ser trevligt ut va? Vart vi tar vägen sen får ni veta en annan dag.

Nu ska jag kila över till Linn. Hon köpte ett helt kök igår på Ikea så idag ska vi bygga kök. Wish us good luck!


Kommentarer
Postat av: ida björkman

Jag hatar dig.....

2009-11-06 @ 14:13:25
URL: http://bjorkmanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0