Ensam.

Det är ensamt här. Tomt, inte en själ i närheten. Jag säger halllå? får inget svar tillbaka. Jag går runt i längenheten, hittar saker att pilla på, disk att diska, en tröja att vika ihop ich lägga in i garderoben. Jag kollar på sängen, borde gå och lägga mig. Men själv? Näe, då är jag nog vaken en timme till. Spotify spelas och tonerna av Johnny Cash som frågande sjunger " did i disappoint you or leave a bad taste in your mouth? you act like you never had love and you want me to go without" ekar ut över parketten.
Men jag har sällskap.
Melissa Horn.
Lasse Lindh.
Coldplay.
Håkan Hellström.
Dom vet, dom kan det här.

Jag kanske ska gå och lägga mig. Ska trots allt upp som sex timmar.

Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0