Jag hade en gårdagens hiss och en dagens hiss.

Men tydligen vill inte min mobil sammarbeta med mig och jag får inte över bilderna på datorn. Jag blir sur.
Hursom. Har schema fram tills jag åker till Lö Thailand! Woho. NI ska även få se bilder på vars vi ska bo efter vi bott på båten.

Förövrigt använder jag google translater för att koda med min finska vän.

Jag har läst ut  boken nu Hannah, bara att plocka upp den när tid finnes (det är massa vidriga djur i den).

Maja-mupp har typ packat klart, 24 dagar innan vi åker.

Jag får inte längre lämna blod då mitt blodvärde har sjunkit en massa. Jag där och tog prover idag.  När jag var där i April och lämnade blod hade jag ett blodvärde på 129. I juli 119. Idag 118. Så nu ska jag knapra lite järntabletter och käka broccoli.

Och tydligen har det kommit en lag i Japan som säger att man inte får vara fet. Bra säger jag. Här läser ni om den.

Förövrigt så tog jag ett kundsamtal häromdagen. När vi skulle lägga på började han sjunga Arrivedeeeeeeerlaaaa! Fattar ni! Jag är kändis! Alla vet vem jag är!

Ne, nu är jag så utmattad att jag måste hoppa i säng. Jag hinner faan knappt duscha längre. Hadä!

Här har ni förövrigt en gammal Dagens Hiss. Från Hissen upp till Ida.

Så jävla kul!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Järntabletter och C-vitaminer och mat hos lilla mamma skall nog bättra på dina värden, kött e gött... Äter du ordentligt? Sover du som du ska? Har du slutat dricka sprit? Näää,tänkte väl det,skärping....

2009-11-13 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0