Jimmy Choo för H&M.

Jag har alltid sagt att jag ska ha på mig ett par Jimmy Choo skor på mig när jag gifter mig. Jag har vart inne i några Jimmy Choo sko affärer och suktat, spanat och testat. De sitter som gjutna på foten. Tyvärr kostar dom en hel del.

Men som ni säkert alla redan vet så har H&M nu kommit med en Jimmy Choo kollektion så alla kan ha råd att köpa Jimmy Choo!
Men va faaan säger jag? Alla ska inte ha Jimmy Choo skor. Sånna skor ska man sukta efter, spana på länga, spara till och sen slå till och köpa! Man ska inte kunna gå in på jävla H&M och köpa sig ett par jävla massproducerade Jimmy Choos från Thailand!! Det är en skam! Det är pinsamt och skandal!
Jag blir arg och arg!


Kommentarer
Postat av: vannie

håller helt med dig, magin försvinner ju helt

2009-11-15 @ 22:22:09
Postat av: Twinsen

hej hej

2009-11-16 @ 07:55:31
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0