Just my luck...

Jag fick ett lyckoarmband av Stina på midsommar. Jag har haft det på mig sedan dess. Utan att ta av det en enda gång.
Tills idag, det lossnade. Jag märkte för redan ett par dagar sen att lyckan började försvinna, men idag var det ett faktum. Lyckan trillade av min handled.

Sekunden senare rullade jag stolen på min egen häl. När jag skulle böja mig ner för att klappa den ömma hälen slog jag huvudet i bordet och bulan var ett hånskratt i ansiktet..

Fan, vet jag inte bättre kommer väl planet crasha eller så kommer jag drunkna i Thailand. Då kommer ni sakna mig va?

Kommentarer
Postat av: Moa

Älskade vän! <3

2009-11-26 @ 20:49:12
URL: http://mmab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0